Today.rocks

Hoe het implementeren van een B2B/Partner-strategie, de omzet van Today.rocks verdubbelde

Today.rocks

Hoe het implementeren van een B2B/Partner-strategie, de omzet van Today.rocks verdubbelde

De behaalde resultaten

150% groei in omzet

180% groei in orders

130% stijging van het conversieratio

230% meer websitebezoeken

Succesvolle samenwerking met personal trainers en Empowr

Lancering bestaand product onder nieuwe propositie (Vivoo)

Van B2C naar B2B: hoe Today Rocks zijn marktpositie versterkt en conversies verhoogt

Branche

E-commerce, Voedingssupplementen

Industrie

B2B, B2C

Fase

Versnellen Startup

Team

Charles

Growth Marketing

Social Advertising

Email Marketing

Lead Gen

SEA

Marketplaces

CRO

User Experience Design

Account Based Marketing

Data & Automatisering

Marketing Automation

Dashboarding

Data Engineering

Development & Technologie

Python Scraper Personal Trainers

Webshop development

Strategie & Innovatie

Digitale groeistrategie

Product validatie

Venture building

Onze uitdaging

Today Rocks wilde hun klantenbestand aanzienlijk uitbreiden en de customer journey optimaliseren om een betere online klantervaring te bieden. Om dit te realiseren, was het belangrijk om de UX/UI van hun webshop te verbeteren en nieuwe marketingkanalen te verkennen. Daarnaast wilden ze het Vivoo-product herpositioneren en een aparte website creëren voor een sterkere merkidentiteit.

Een andere uitdaging was de exploratie van een B2B-propositie voor personal trainers, met als doel strategische B2B-partners aan te sluiten en nieuwe inkomstenstromen te genereren. Het vinden van de juiste benadering voor het aantrekken en behouden van partners en personal trainers, terwijl zowel B2C- als B2B-doelen werden behaald, was essentieel voor een succesvolle, duurzame groei.

DGTLMOTION doet exact wat ze beloven en uitstralen. Heel hands-on. Slimme growth hacks binnen het volledige groeiproces bedenken ze samen met ons om deze vervolgens met heel veel focus, efficiëntie en snelheid uit te voeren. Zeer fijne samenwerking met Charles.

Sebastiaan Beltman
Founder Today.rocks

Wat we gedaan hebben

We optimaliseerden de customer journey om de online klantervaring te verbeteren, inclusief een vernieuwde e-mailflow die beter inspeelt op de behoeften van gebruikers. Daarnaast kreeg het Vivoo-product een herlancering met een unieke propositie en eigen website, wat de merkidentiteit versterkte. Door Vivoo en Today Rocks met elkaar te cross-sellen, vergrootten we de waarde voor de klant. Ook voerden we een reviewcampagne uit om positieve klantrecensies te verzamelen en de merkbetrokkenheid te vergroten.

Onze aanpak voor personal trainers
We hebben een gedetailleerde B2B-strategie ontwikkeld om personal trainers te betrekken bij het merk. Door personal trainers in de Randstad te identificeren via scraping, konden we gerichte e-mailcampagnes opzetten om hen effectief te bereiken. Daarnaast hebben we een offline activatie georganiseerd om Today Rocks in deze doelgroep te introduceren en relaties te versterken.

Onze aanpak voor strategische partnerships
We verkenden en ontwikkelden een strategische B2B-partnerships strategie gericht op lange termijn samenwerkingen. Deze aanpak resulteerde in succesvolle nieuwe samenwerkingen die een extra inkomstenstroom opleveren en de positie van Today Rocks in de markt versterkt.

Toegepaste skills

Toegepaste skills

User Research

Lead Generation

Email Marketing

Marketing Automation

Demand Gen

Data Scraping

Automation

Automation

Data Analytics

Linkedin Advertising

Dashboarding

ChatGPT

Python

Wat we hebben bereikt

De succesvolle lancering van Vivoo heeft een nieuwe inkomstenstroom gecreëerd voor Today Rocks. Uiteindelijke zorgde het er zelfs voor dat Vivoo zich zelfstandig op de Nederlandse markt kon vestigen dankzij onze behaalde resultaten. Daarnaast hebben we twee sterke B2B-proposities geïntroduceerd voor Today Rocks, waarmee het merk zijn netwerk en groei verder versterkt. De herstructurering van de website, met geoptimaliseerde UX en UI, heeft bovendien de klantreis verbeterd en zorgt voor een verhoogde conversie.

Vragen?

Plan een afspraak

150% groei in omzet

180% toename in orders

130% stijging van het conversieratio

830% toename in websitebezoeken

Succesvolle samenwerking met personal trainers en Empowr

Vanaf de start een positieve ROAS met betrekking tot Vivoo

Ontdek de andere succesverhalen

Deze bedrijven zijn eerder aan de slag gegaan met onze succesvolle aanpak.

B2B

B2B

B2B

venture building

venture building

venture building

Deli Home

Hoe een digitale deuren configurator 100% meer omzet in accessoires oplevert.

Lees verder

B2B

B2B

B2B

B2c

B2c

B2c

venture building

venture building

venture building

My Treats

De weg naar 50k duurzame eetervaringen. Hoe My Treats Europa inspireert.

Lees verder

B2B

B2B

B2B

ACCOUNT BASED MARKETING

ACCOUNT BASED MARKETING

ACCOUNT BASED MARKETING

Kulea

Door Account Based Marketing zijn demo aanvragen met 250% gestegen.

Lees verder

Joey Davelaar
Co-Founder DGTLMOTION

Klaar voor de volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad

Joey Davelaar
Co-Founder DGTLMOTION

Klaar voor de volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad

Joey Davelaar
Co-Founder DGTLMOTION

Klaar voor de volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad

Plan een afspraak

Joey Davelaar
Co-Founder DGTLMOTION

Klaar voor de volgende stap?

Even verder praten kan geen kwaad

Plan een afspraak

De behaalde resultaten

440% toename in organische Linkedin-impressies

133% stijging in engagement rate op LinkedIn

113% groei van Linkedin Business Page volgers

Van 0 naar 1.100 aanmeldingen voor de LinkedIn-newsletter

75% toename in free trials (MQL's)